Δήλωση-κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων

Αυτός ο ιστότοπος
χρησιμοποιεί cookie από
το Google για την
παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση
της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του
ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookie.
Απαγορεύεται η με κάθε τρόπο (μηχανικό, έντυπο, ηλεκτρονικό κ.λ.π.) αναδημοσίευση ή αναπαραγωγή των κειμένων του παρόντος ιστολόγιου, καθώς και η εκμετάλλευσή τους από τρίτους χωρίς την έγγραφη συναίνεση των συντακτών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Οι υπεύθυνοι συγγραφείς του ιστολόγιου αναγνωρίζουν εντίμως τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών και εκδοτών των τίτλων, των εικόνων και των χαρακτήρων τους οποίους χρησιμοποιούν στα άρθρα τους, θεωρούν δε ότι συμβάλλουν και οι ίδιοι στην προώθηση και τη δημοφιλία των σχετικών εκδόσεων. Νέος ΜΠΛΕΚ (BLEK MAGAZINE GROUP) Copyright 2015-2016



Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011

ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΕΚ

Ξεφυλλίζοντας τα τεύχη 327 και 328 του μικρού σχήματος του ΜΠΛΕΚ βρηκα 2 σελίδες που αναφέρονται σε εκπτωτικά κουπόνια για τα μέλη της λέσχης του περιοδικού.


Θυμάται κανείς αν είχε κάνει χρήση των κουπονιών εκείνη την εποχή? Προσωπικά δεν τα θυμάμαι καθόλου στο περιοδικό. Αν κάποιος έχει να μας πει κάτι περισσότερο για αυτό το θέμα και τις εμπειρίες που είχε αποκομίσει, ας παραθέσει κάποιο σχόλιο για να μας διαφωτίσει.

3 σχόλια:

  1. Οχι Παναγιώτη προσωπικά δεν γνωριζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο από τις σελίδες αυτές φαίνεται πως είναι καλή η προσφορά τους. Μάλλον όλοι μας ειμασταν πολύ μικροί τότε και δεν το είχαμε προσέξει. Ετσι και αλλιώς δεν διαχειριζόμασταν λεφτά τότε και το χαρτζηλίκι μας πολύ μικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε κι εγώ θυμάμαι κάτι .Ίσως να ήμουν αρκετά μικρός και το χαρτζιλίκι μου να μη μου έφτανε να κάνω όνειρα και για άλλα ‘ψώνια’. Ή επειδή έμενα επαρχία και πίστευα τότε ότι δε θα πήγαινα ποτέ στην πρωτεύουσα, οπότε γιατί να δώσω σημασία σε μία τέτοια προσφορά! Διαβάζοντας ξανά και ξανά την προσφορά-ανακοίνωση, εντύπωση μου κάνει το ύφος του κειμένου του εκδότη! Σαν να αναφέρεται στα δικά του παιδιά (όπως ο πατέρας στους γιους) που θέλει να τα ενημερώσει αλλά και να τα συμβουλεύσει για το τι πρέπει να κάνουν, με απλά και κατανοητά λόγια ! Δώστε προσοχή στο ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ!...τρία απλά και ξεκάθαρα βηματάκια και αυτό ήταν! Ούτε ψιλά γράμματα, ούτε μπερδεμένες λέξεις. Αντρίκια πράγματα! Και το κορυφαίο? ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΛΙ! Δεν θα λέτε, μόλις μπαίνετε στο κατάστημα,…..Ο συμβουλευτικός (εκτός των άλλων) χαρακτήρας του περιοδικού στα παιδιά και στους νεαρούς εφήβους, σε όλο του το μεγαλείο! Γιατί τα κόμικς τότε δεν ήταν μόνο σκίτσα! Γιατί οι τότε εκδόσεις Ανεμοδουρά ήταν ΕΚΔΟΣΕΙΣ και όχι...‘ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ’!

    ΑπάντησηΔιαγραφή