Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Τι ειναι 3 δραχμες


Η 3 δραχμές είναι από το 1973 και είναι μέρος της συλλογής νομισμάτων μου.
Είναι την πρώτη φορά που της έχω εξετάσει για ίσως 20 έτη ή περισσότερα.
Ξέρω ότι της είχα στην τσέπη μου όταν αποχώρησα από την Ελλάδα το 1974.
Τι μπορώ να αγοράσω με αυτές της τρείς δραχμές τώρα; Ίσως τίποτα.
Αλλά το 1974 θα μπορούσα να είχα αγοράσει το πιό πρόσφατο Μπλέκ, Ομπραξ ή το Ζαγκορ και το είχα διαβάση πενήντα φορές ή περισσότερες. Έχετε μια ιστορία παρόμοια με αυτή;

3 σχόλια:

  1. Έχω καλέ μου φίλε ΤΟΜ! Το καλοκαίρι του 1974 (ή 1975) το ΜΠΛΕΚ κόστιζε 5 δραχμές και είμαστε στην Ιτέα Φωκίδας για διακοπές. Ζήτησα λεφτά απ' το συγχωρεμένο τον πατέρα μου για να αγοράσω το περιοδικό από το εκεί πρακτορείο ΤΥΠΟΥ και εκείνος αφού μου έδωσε το ταληράκι μου είπε (θυμάμαι ακόμη τα λόγια του) "μια μικρή περιουσία". Έτσι ήταν, η περιουσία μας είναι οι αναμνήσεις μας που δεν τις πουλάμε για τίποτε στον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ!! φίλε ΤΟΜ,αν κάθε εβδομάδα εκεινη την εποχή
    ειχα αυτες τις 3 δραχμές,σιγουρα αυτην την στιγμή
    η συλλογή των κομικς που εχω θα ηταν πάρα πολυ
    πλούσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δύσκολες εποχές φίλοι μου. Οπως έχουμε ξαναπεί οι περισσότεροι διαβάζαμε μέσο ανταλλαγών.
    Ομορφες αναμνήσεις ξύπνησες πάλι Τομ. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή