Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

O Mηναίος Μπλεκ






Δεν θα μπορούσε να λείψει ενα μικρό αφιέρωμα στον Μην. Μπλεκ. Μια έκδοση που δυστυχώς ήταν πολύ ακριβή για τους περισσότερους από εμας εκείνη την εποχή. Στα πρώτα τεύχη αναδημοσιευοντουσαν περιπέτειες απο το εβδομαδιαίο τεύχος. Κατόπιν δημοσιευόντουσαν ανέκδοτες περιπέτειες του Μπλεκ και περιστασιακά περιπέτειες με τον Ζαγκορ, Καπτεν Μαρκ και Ρινγκο. Kυκλοφόρησαν 75 τεύχη από τον Δεκ. 1970 έως τον Φεβ. 1977.

Στo mycomics.gr θα βρείτε δυο ελεύθερα σκαναρισμενα τεύχη της έκδοσης αυτής, για να πάρετε μια εικόνα από αυτήν. Εδώ θα προέτρεπα όσους φίλους πιθανώς να έχουν στην κατοχή τους κάποιο τεύχος και έχουν την δυνατότητα σκαναρίσματος, ας έκαναν τον κόπο να μοιράσουν έστω και ηλεκτρονικά, ένα κομματι της συλλογής τους. Επίσης οποιες πληροφορίες παραπάνω έχετε να δώσετε για την έκδοση αυτή, νομίζω θα ηταν πολύτιμες για όλους μας.

6 σχόλια:

  1. Ωραίο θεμα ξεκινάς Πάνο.
    Δώστε μου χρόνο και θά βοηθησω και εγώ,βλεπεις
    εχω και εγώ μερικα τεύχη του Μηνιαίου Μπλέκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένος τίτλος. Για κάποιο λόγο (προφανώς η τιμή) δεν το αγόραζα αλλά το διάβαζα από φίλους. Εχω ελάχιστα. Περισσότερα ηλεκτρονικά. Δυσεύβρετα πια και οι τιμές στα 30 με 50 ευρώ. Ναναι καλά ο Κώστας που μου έχει δωρίσει 3 απο αυτά. Σας προσφέρω με χαρά το τευχος Ιουλίου του 74
    http://rapidshare.com/files/404313790/Big_Blek_July_1974.rar.html

    Νίκο Μωραίτη περιμένουμε τουλάχιστον 2 τεύχη από σένα που έχεις αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κορυφαιος τιτλος!αυτα μαζι με τον μπλεκ των διακοπων ειναι το αγιο δισκοποτηρο των συλλεκτων! οποιος παντως εχει κατι και θελει να το μοιραστει, ευχαριστως να το μοιραστουμε μαζι του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, Νίκο Μωραίτη περιμένουμε πιο πολλά από σένα..
    Για παράδειγμα να μας πεις που μένεις, τι ώρες λείπεις και που φυλάς τα Μεγάλα Μπλεκ, αλλά με E-mail όχι ανοιχτά για παραφυλάνε κακοί άνθρωποι τριγύρω. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα Χα Χα.Ωραίο πολύ ωραίο Κωστα μου.
    Λοιπόν μενω στήν Κερκυρα καί φυλασσω τα Μεγάλα
    Μπλέκ σε ντουλάπα που έχω κατασκευασει ο ιδιος
    ειδικά για τήν περιπτωση με φακελλάκια[οπως βα-
    ζουμε στα ρούχα για τον Σκόρο].
    Σέ περιπτωση που καποιος θελησει να μου τα"κλεψει"
    δεν φοβαμαι γιατι τα φυλαει ο γιος μου[που τον εχω
    μυησει στα κομικς,τον λενε βεβαια Μ Π Λ Ε Κ.
    Πάντως με την πρώτη ευκαιρια θα σκαναρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Πάνο Θωμόπουλε έξοχο το θέμα σου με την αναφορά στον Μεγάλο Μηνιαίο ΜΠΛΕΚ, πολύ σωστά τα γράφεις! Το περιοδικό αυτό με εντυπωσίασε τόσο για την πλούσια, χορταστική ύλη του (100 σελίδες) όσο και από την ανταπόκριση που βρήκε στο ελληνικό κοινό της εποχής του. Απόδειξη, ότι ακόμα και σήμερα, 33 συμπληρωμένα χρόνια μετά την έκδοση του τελευταίου τεύχους, εξακολουθεί να αποτελεί φετίχ για τους φαν του είδους! Και βέβαια χρυσοπληρώνεται, με την τιμή να έχει φτάσει στα ύψη. Ωστόσο, εμείς εδώ θα φροντίσουμε -όσο μπορούμε- να ικανοποιήσουμε τους θαυμαστές του, με την παρουσίαση τευχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή