Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Σαν σήμερα: ο "Μπλεκ" στην Ελλάδα!

Ήταν Τετάρτη 25 Ιουνίου του 1969, σαν σήμερα δηλαδή πριν από 52 ολόκληρα χρόνια, όταν στα περίπτερα της χώρας εμφανίστηκε ένα νέο, εικονογραφημένο περιοδικό σε διαστάσεις "τσέπης", που έμελλε να γράψει ιστορία! Από τότε, ο υψηλόσωμος "ξανθός γίγας" μπήκε στη ζωή μας και μας συντροφεύει ασταμάτητα, ως (πρωτίστως) μία ευκαιρία να επιστρέφουμε στην εποχή της ανέφελης παιδικότητας που έχει χαραχθεί ανεξίτηλα, χάρις και σε αυτόν, σε όλες τις ψυχές των πιστών του αναγνωστών. Χρόνια πολλά, "Μπλεκ" !!!

4 σχόλια:

  1. Σαν χθες μου φαίνεται, ήταν περίπου 10-12 Ιουλίου του 1969 όταν ο Μίμης [παιδικός μου φίλος] ήρθε και μου έφερε
    ενα περιοδικό χωρίς εξώφυλλο και μου είπε πάρτο να το διαβάσεις αλλά να μου το ξαναδώσεις.
    Ηταν το νούμερο 2 του πρωτοεμφανιζόμενου Μπλεκ με τίτλο :στην κοιλάδα των καστόρων, από τότε έως σήμερα με συντροφεύει και θα με συντροφέυει έως το τέλος της ζωής μου,μέσω της ιστοσελίδας αυτής θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αείμνηστο Ανεμοδουρά που έφερε τον Μπλεκ στην Ελλάδα καθώς επίσης και τον εγγονό του Λεωκράτη ο οποίος συνεχίζει το έργο του παππού του,διότι αγαπητοί μου τα περισσότερα κόμικς εκείνης της εποχής δίδασκαν πάνω από όλα ηθος κάτι το οποίο δυστυχώς λείπει σήμερα και γι΄αυτό εχει φτάσει εδώ που ε΄χει φτάσει η κοινωνία, καλημέρα σας, ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ συγκινητικά τα λόγια σου φίλε μου, κάπως έτσι γνώρισα κι εγώ το αγαπημένο μας περιοδικό, στα 1973, από έναν φίλο μου που δυστυχώς δεν ζει πια...

      Διαγραφή
  2. babylisspro nano titanium - TITaniumART
    The plastic oxide material is where can i buy titanium trim used to titanium price per ounce deliver nanoparticles of the membrane, and nier titanium alloy can be titanium 3d printing used to prevent injuries caused by allergic reactions to certain titanium water bottle foods.

    ΑπάντησηΔιαγραφή