Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Αυτοκόλλητα στα αγαπημένα μας περιοδικά

Το 1974 , κατά την διάρκεια του Παγκοσμίου ποδοσφαίρου στην Γερμανία, τα αγαπημένα μας περιοδικά είχαν προσφορά αυτοκόλλητα με τα εθνόσημα των ομάδων που συμμετείχαν τότε. Επίσης κατα την διάρκεια εκείνης της χρονιάς υπήρχαν και αυτοκόλλητα με τους ήρωες μας, γράμματα, στρατιωτικά σύμβολα. Τέλος το ίδιο καλοκαίρι, στα πλαίσια διαφήμισης του νεου περιοδικού ΚΟΚΟΜΠΙΛ, οι εκδόσεις Ανεμοδουρά έδωσαν μια όμορφη χρωματιστή πινελιά στα αγαπημένα μας περιοδικά με τον νεοεμφανιζόμενο ήρωα σε αυτοκόλλητη μορφή επίσης. Ορισμένα από αυτά που έχουν απομείνει στην συλλογή μου σας τα επισυνάπτω και ελπίζω να σας ξυπνήσω όμορφες αναμνήσεις.





8 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε ολους μας.
    Πάνο τα αυτοκόλλητα αυτα τα εχω δει,όμως
    αυτοκόλλητο με τον λοχαγό Μαρκ,οχι.
    Ισως να το ειχε το Ζαγκόρ,που δεν το αγόραζα
    λόγω ελειψης χρημάτων.
    Α! να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω ολα τα παιδιά
    που ανεβάζουν στην ηλεκτρονικη βιβλιοθήκη,ετσι
    σιγά-σιγά θα καταφέρω να διαβασω και εγω,όπως
    και αλλοι τις περιπέτειες του "πνεύματος με το
    τσεκούρι" και ιδιως τον συμπατριώτη μου Νίκο Πί-
    κουλα,Σάκη με ξέχασες? πάντως η εκπληξη η μεγά-
    λη ειναι,σας το λεω:ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΛΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανακαλώ-ανακαλώ Σάκη συγνώμη,δεν ειχα δει το 96
    μόλις το είδα,όπως βλέπεις....ανακάλεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί είμαι έκπληξη, φίλε Kalimeris7; Μια μεταφρασούλα πέντε συννεφάκια σου έστειλα όλα κι όλα. Χρόνια πολλά και σένα, που ξέχασα να στα πω στο e-mail.
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά ειπαμε,ακόμα και η μετριοφροσύνη εχει....τα
    όρια της!!!Παιδια ο Γιώργος Βλάχος θα μας λύσει
    το πρόβλημα [τουλαχιστον της μετάφρασης] Ανδρέα
    που είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύγε Πάνο και οι άλλοι φίλοι προχωράτε, αυξανόμαστε και πληθαίνουμε και κατακυριεύουμε τον κόσμο των εικονογραφημένων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε Πάνο που μας τα θύμισες. Αυτό με το Ζαγκορ που είναι υπέροχο το θυμάμαι αμυδρά. Με το λοχαγό Μαρκ δεν το είχα ούτε εγώ δεί. Ωραία πράγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά, αν υπάρχει όρεξη για μεταφρασούλες, έχουμε αρκετά καλούδια για μετάφραση...Όπως το δεύτερο τεύχος Ιταλικής έκδοσης της κατάκτησης της Δύσης που δεν έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην Ελλάδα, λέω εγώ...Γιώργο, δεν έχω καθόλου εικόνα από τις προτεραιότητες σου και τον ελεύθερο χρόνο σου, αν παρ' όλα αυτά, βρίσκεις ενδιαφέρον τον τίτλο, μιλάμε ευχαρίστως.
    Νίκο(Κalimeris), είσαι...ανυπόμονο παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ωραια αυτοκολητα
    Εχω κι εγω αρκετα τευχη μπλεκ , αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειναι αναμεσα στο 200 με 220 περιπου και αρκετα αυτοκολητα βγαλμενα , αφου για να διαβασεις το περιοδικο επρεπε να τα βγαλεις γιατι ηταν πιασμενα μαζι με το εξωφυλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή