Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΑΠΟΚΡΙΕΣ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΝΤΥΘΕΙ ΜΙΚΡΟΙ?

Αγαπημένο μου ντύσιμο φυσικά καουμπόυ. Προφανώς επηρεασμένος από τον Κάπτεν Μίκυ και τον Ρινγκο. Εννοείται  το κλίμα που επικρατούσε ήταν πραγματικά εορταστικό. Καμία σχέση με αυτό που ζούμε σήμερα. Πελώρια η αγωνία για το τι καιρό θα έκανε την Καθαρά Δευτέρα για το πέταγμα του χαρταετού. Σερπαντίνες, κονφετί συμπλήρωναν τις όμορφες στιγμές.
Ειλικρινά νοσταλγώ πολύ το χτες. Οσο και αν φαίνεται μακριά η δεκαετία του 70, τίποτα δεν θα σβήσει από την μνήμη μου αυτές τις αγνές στιγμές που έζησα. Ήμουν τυχερός διότι  το επάγγελμα του πατέρα μου με τις μεταθέσεις μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω τα έθιμα διαφορετικών πόλεων της πατρίδας μας. Και Δόξα τω Θεώ ξέρουμε να γλεντάμε κάθε μας στιγμή με το παραπάνω.


5 σχόλια:

  1. Χθες βράδυ είμαστε οικογενειακώς στην νΆμφισσα Φωκίδας όπου παρακολουθήσαμε το φολκλορικό θέαμα "Το Στοιχειό της Χάρμαινας". Εξαιρετική λαϊκή παράσταση, με μεταμφιέσεις και συμμετοχή όλου του κόσμου! Όσο για την παιδική μου ηλικία, καου-μπόϋ φυσικά, που ήταν και το παρατσούκλι του συχωρεμένου του πατέρα μου. Καλή Σαρακοστή σε όλους.
    Μπράβο φίλε Πάνο για το επίκαιρο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως φαντάζομαι όλοι μας έχουμε ντυθεί διάφορα. Αυτό που μου έχει μείνει όμως εμένα από την παιδική ηλικία είναι το πάρτυ στην 3ηΔημοτικού (1974)όπου είχα ντυθεί Βασιλόπουλο. Ηταν εξαιρετική στολή και το είχα πολύ καμάρι. Πουναι τα χρόνια ωραία χρόνια....Καλά να περάσουμε φίλοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω θυμαμαι μια χρονια στο γυμνασιο που ειχα ντυθει γαλοπουλα!χαχα!μιλαμε για τρελο χαβαλε!
    καλη σαρακοστη σε ολη την παρεα απο τα ομορφα τρικαλα που θα βρισκομαι μεχρι και την καθαροδευτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Σαρακοστή σε όλους.Και εγω κάου-μπόυ,ντυνόμουν,θυμάμαι μια φορα που κάποιος
    [δεν θυμάμαι ποιος] μου ειχε φέρει και ενα καπέλο
    με ενα αστέρι και τότε ειμουνα Σερίφης,ωραια χρό-
    νια,πάντως προχθες ο γιος μου ντύθηκε ινδιανος!!!!
    και να σας πω οτι μου άρεσε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για την Άμφισσα σας έγραψα, την Κυριακή είμαστε Κίρρα (δίπλα στην Ιτέα) όπου είχαν το κάψιμο του Καρνάβαλου και Καθαροδευτέρα Γαλαξίδι με τα "αλευρομουτζουρώματα". Χορτάσαμε απόκριες και θυμηθήκαμε τα παιδικάτα μας! Και του χρόνου φίλοι μου κυνηγοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή