Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Κώστας Κοτταρίνος: "Επιβεβαιώνεται ο Έρασμος"

Ο Κώστας Κοτταρίνος, μία πολυσχιδής προσωπικότητα (Χημικός Μηχανικός, ερευνητής – αναγνώστης – συλλέκτης –  γνώστης & λάτρης του Τύπου), μιλάει και σχολιάζει για όλα !

(Συνέντευξη στο Νίκο Δ. - Θ. Νικολαΐδη)

Στρατευμένος κάπου, ελεύθερο πνεύμα, αμφισβητίας ή αγνωστικιστής ;

Η Στράτευση τελείωσε μαζί με την Στρατιωτική μου θητεία. Ελεύθερος να επιλέγω.Ανάμεσα σε πολλές επιλογές. Και ναι, δεν θεωρώ αδυναμία να δηλώνω και Αγνωστικιστής. Αν κάτι μου είναι αδιαφώτιστο, ας το πάρω από την αρχή…όταν και αν.

Ελλάς – Ελλήνων – ψεκασμένων ;

Αν και για εμάς , παράνοια είναι απλά η λογική του άλλου…και αντιστρόφως…εεεε ναι ! Διαβλέπω αύξηση του ανορθολογισμού και της συνωμοσιολογίας. Και όχι μόνο στη χώρα μας.

Κόμικς ή λογοτεχνία ή και τα δύο ;

Η Λογοτεχνία καλύπτει την παντοτινή ανάγκη του ανθρώπου να έρχεται σε επαφή μέσω αισθητικής,  με ιστορίες που ασκούν γοητεία στην ψυχή του. Τα βαλλόμενα έκπαλαι κόμιξ, με διασκέδασαν, διηύρυναν την φαντασία μου και την παρατηρητικότητά μου, με εισήγαγαν στο διάβασμα, μου έδωσαν παραδείγματα για το Καλό και το Κακό ενώ ουδέποτε με απομάκρυναν από τα… «καλώς εννοούμενα», αλλά και τα υποχρεωτικά διαβάσματα. Και τα δύο λοιπόν.

Ο αγαπημένος σου κόμικ χαρακτήρας ; Εντάξει, εκτός από Αγησίλαο Λάμψα και Μάκη Ροδίτη, εννοείται (δικοί μου αυτοί, ξέρω ότι τους λατρεύεις…)

Στο πέρασμα των ετών, μέσω της εξέλιξής μας…καθώς αλλάζουμε ίσως φύλλα, αλλά όχι ρίζες, οι
Ντόναλντ Ντακ, Φάντομ Ντακ και ο Φάντομ του Λη Φολκ.

Έλληνες που θαυμάζεις ;

Από πολλούς θαυμάζω αρκετά στοιχεία. Αυτό από εκείνον. Τούτο από τον άλλον.
Τώρα συνολικά…τείνω στο να χαρίσω ιστορικά τον θαυμασμό μου, για την εφευρετικότητα, την δημιουργικότητα, την αποτελεσματικότητα και τον ανθρωπισμό τους, στον Αριστόβουλο Πετζετάκι.

Κάποιον που θα ήθελες να συναντήσεις να τα πείτε «ένα χεράκι» ;

Πάρα πολλούς και όχι μόνο για ένα χεράκι…
Αλλά…δεν βαριέσαι…Όταν με το δάχτυλο δείχνεις κάποιον…άλλα τέσσερα δάχτυλα δείχνουν εσένα.
Οπότε…έχουμε το 'Εφτά καντήλια θα  του πω, για να διαλέξει τον σκοπό, που θα μου πει…για να του πω… το αει φύγε ρε από δώ…'

Είσαι ‘μοναχικός λύκος’ ή γίνεσαι χαλί ;

Μοναχικός Λύκος; Μου αρέσει η ιδέα. Ίσως και να ισχύει.Αλλά..κόκκινος , ο Canis lupus rufus, για να διαφέρω από τους…γκρίζους λύκους. Με τέρπει να προσφέρω και στους άλλους…αλλά…σαν τι χαλί; Όχι χαλί να πατηθώ, αλλά το Ιπτάμενο Χαλί του Αλλαντίν, του παραμυθιού.

Χρήστος Ζαμπούνης – Ζάχος Χατζηφωτίου ποιος κερδίζει ;

Ζάχος Χατζηφωτίου, χωρίς ενδοιασμό. Άπειρες δεκαετίες δράσης στην πραγματική ζωή, εμπειρίες που τέμνουν όλα τα κοινωνικά στρώματα και εν τέλει…Δημιουργία Σχολής.

Πόσα βιβλία ανά έτος ; (διαβάζεις, όχι να ξεφυλλίσεις…)

Σίγουρα ένα μηνιαίως …και παραπάνω, οπότε ετησίως…το λιγότερο δεκαπέντε.

 Θεός – Αλλάχ – Μανιτού ένα και το αυτό ;

Ο αγνωστικισμός μου και η έλλειψη φανατισμού από μέρους μου πάνω στο ζήτημα, με κάνει να παίρνω τη θέση… Γενικά, μια Ανώτερη Δύναμη.

Πιστεύεις στη μετεμψύχωση ;

Επιδιώκουμε την προς άλλους…
Επιζητούμε την από άλλους…
Εμψύχωση !
Αφήνουμε την μετεμψύχωση…

Απαντάς πιο γρήγορα και από τη σκιά σου! Επίκτητο χάρισμα ή ‘συγγενές’ ;

Τώρα που το λές…καθώς το θαύμαζα από μικρός όταν το έβλεπα σε μεγαλύτερους…Έχω σημειώσει βελτίωση …με τα χρόνια… Και με εξάσκηση…η οποία στηρίζεται στην ενασχόληση με πνευματικά παιχνίδια και στην επικέντρωση στο τι θέλω να πω κάθε φορά και γιατί…
Άρα…βράχο-βράχο τον ειρμό μου.

Θα έβαζες, κάποια στιγμή, υποψηφιότητα για δημόσιο αξίωμα ;

Να μην το πω…αξιωματικά… Αλλά…νομίζω πως όχι..δεν θα έθετα υποψηφιότητα για Δημόσιο Αξίωμα.

Αν ήσουν ένας stand-up κωμικός, ποιο νούμερο θα ήταν το αγαπημένο σου ;

Πιο πολύ μου ταιριάζει το καθιστό…της παρέας…το sit down,όχι το stand up comedy…
Αλλά μιας και το θίγουμε…έξοχος ήταν…στα πάνω και τα κάτω της υπόθεσης.
Ο Ρόμπερτ Ντε Νιρο, στο «Βασιλιάς Για Μια Νύχτα»

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος είναι Έλληνας ή ξένος ;

Διπλή μερίδα, Διπλό Ποτό…
Από «ξένους» ο Σαλβαντόρ Νταλί.
Από Έλληνες ο Αχιλλέας Δρούγκας.

Θα ήθελες να σε κυβερνούν άτομα εξυπνότερα από εσένα ή ‘βολεύεσαι’-αρκείσαι-συμβιβάζεσαι με την υπάρχουσα κατάσταση ; (όποια κι αν είναι…)

Επιθυμώ να αναδεικνύονται μέσω συμμετοχής των πάντων, σε Δημοκρατικές Διαδικασίες-Διαφανείς…στις θέσεις αυτών που λες…που θα με Κυβερνούν.. Πολύ Εξυπνότεροι και Ικανότεροι εμού.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται, όντως ή είναι μεγάλο παραμύθι αυτό, μωρ’ αδερφέ μου ;

Δεν επαναλαμβάνεται. Επειδή όμως  ανά τους αιώνες δρουν άνθρωποι με τα ίδια κίνητρα και φιλοδοξίες, με τα ίδια πάθη και αδυναμίες, συχνά διαφαίνεται να υπάρχει σπειροειδής εξέλιξηΚαινούργιο…το οποίο εν πολλοίς μοιάζει με κάτι που έχει ξανασυμβεί.

Πιστεύεις τις προφητείες του Νοστράδαμου ;

Πές μου αν θέλεις κάτι για την λαμπάδα μου, την αρμάδα μου, τη σουσουράδα μου, την μακαρονάδα μου, την ομάδα μου… αλλά τίποτα περί Νοστράδαμου.

Θα έλεγες ότι υπάρχουν εξωγήινοι ή τα U.F.O. είναι μία μεγάλη απάτη ;

Από παλιά και…διαχρονικά με ψυχαγωγούν οι σχετικές τηλεοπτικές σειρές, οι κινηματογραφικές ταινίες, τα ρεπορτάζ και τα αναγνώσματα για το θέμα, αλλά…επί της ουσίας, δεν έχω πεισθεί για την ύπαρξή τους.

Είσαι εραστής του Rockn-Roll ;

Από πολλά μουσικά ακούσματα παίρνω χαρά…
Δεν λέω that’s all 
αλλά…ναι…και rock-n-roll.

Πες κάτι άλλο, άσχετο με τα παραπάνω, για να κλείσουμε…

Καθώς διαβάζω και τις άλλες συνεντεύξεις, επιβεβαιώνεται ο Έρασμος:
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου